Współpraca

Zasady współpracy z gabinetami

Współpracujemy z gabinetami medycyny estetycznej, salonami kosmetycznymi, SPA, klubami fitness i szkołami rodzenia.

Informacji o zasadach współpracy udzielamy po otrzymaniu pełnych danych firmy tj. po uprzednim przesłaniu drogą elektroniczną kopii aktualnych dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej (wpis do ewidencji, NIP ). Dokumenty są analizowane w dziale weryfikacji. Plazanet włączny dystrybutor marki Mio Skincare w Polsce zastrzega sobie prawo odmowy współpracy z firmami, które nie spełniają kryteriów współpracy.

Współpracujące gabinety otrzymują bezpłatne wsparcie marketingowe:

  • wystawkę promocyjną Mio Skincare;
  • zestaw ulotek dla klientów;
  • informacje odnośnie obecności marki Mio Skincare na łamach prasy światowej i krajowej;
  • informacje odnośnie obecności marki RevitaLash na łamach prasy światowej i krajowej;

Oferta marki Mio Skincare jest pełna niespodzianek.Dodatkowo jest możliwość zakupu plakatów o dowolnym rozmiarze.

Na wszystkie pytania odpowiadają nasi konsultanci dostępni od 8.00-17.00

Wizyty patronażowe w gabinetach są składane po wcześniejszym ustaleniu terminu. Średni czas dostawy produktów do gabinetu 3 dni robocze.

Zasady współpracy z klientami indywidualnymi

Każdy klient indywidualny otrzymuje pełne informacje na temat wybranego produktu. W trakcie stosowania ma prawo do konsultacji.

Płatność

Akceptujemy dwie formy płatności.

1. Przedpłata na konto firmowe:PLAZANET ul. Bogusza 661-611 PoznańNordea Bank Polska S.A.PL  28 1440 1387 0000 0000 1507 2277

Przy przedpłacie na konto zamówiony towar jest wysyłany po zaksięgowaniu wpłaty.

Pobranie pocztowe / kurierskieKlient płaci za towar przy odbiorze przesyłki. Przy wyborze płatności przelewem czas oczekiwania na wpłynięcie środków na konto firmy to 7 dni roboczych. W przypadku braku płatności w tym czasie zamówienie będzie anulowane.

Dostawa

1. Realizujemy przesyłki na terenie całego kraju.2. Zamówienia złożone do godz. 12.30 są realizowane tego samego dnia.W przypadku, kiedy zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu braku wybranego produktu na magazynie/ wyczerpania asortymentu, klient zostanie o tym poinformowany i będzie mógł zmienić lub anulować zamówienie lub otrzymać towar w późniejszym terminie.3. Sprzedający dokłada wszelkich starań zabezpieczając towary do wysyłki, aby dotarły do klienta w stanie idealnym.4. Czas dostawy priorytetowej wynosi około 2-3 dni robocze. Kurier GLS dostawa następnego dnia roboczego.5. Klient, który dokona zamówienia z płatnością za pobraniem a nie odbierze przesyłki, w celu ponownego dokonania zamówienia będzie musiał w pierwszej kolejności pokryć koszty dostawy i zwrotu poprzedniego zamówienia.

Ochrona Danych Osobowych

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku "O ochronie danych osobowych", klienci sklepu mają m.in. prawo do wglądu w swoje dane, poprawiania swoich danych oraz żądania usunięcia ich z bazy.

2. Sprzedający zobowiązuje się do zachowania tajemnicy w zakresie danych wprowadzanych podczas rejestracji. Dane te wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie są udostępniane osobom trzecim.

Reklamacja i zwroty

1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z Towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

2. Zwracany towar nie może być uszkodzony, otwarty, używany, kopiowany lub niekompletny.

3. Sprzedający gwarantuje zwrot pieniędzy w wysokości ceny towaru na wskazane przez klienta konto bankowe wciągu 7 dni roboczych. Koszty opakowania i przesyłki zwrotnej ponosi klient. Sprzedający nie przyjmuje paczek płatnych za pobraniem pocztowym.