Lista najczęściej zadawanych pytań

Najczęściej zadawane pytania

Jak zadbać o kondycję Twoich piersi?

1. Dlaczego piersi opadają?

Więzadła oraz tkanka łączna wykonują część pracy, aby utrzymać Twoje piersi na właściwym miejscu, ale często pomijamy fakt, jak ważne zadanie ma tutaj nasza skóra. W budowie skóry znajduje się kolagen i elastyna, które tworzą ”wewnętrzne rusztowanie” dające jej siłę, strukturę i młodzieńczą sprężystość. Zdolność naszego ciała do produkcji kolagenu zaczyna słabnąć kiedy zbliżamy się do 30tki. Cenny kolagen, elastyna i nawet te najbliższe powierzchni skóry komórki, keratyna, składają się z białka, a ich największym wrogiem są wolne rodniki wygenerowane przez promienie słoneczne, zanieczyszczone środowisko oraz niezdrowy styl życia (nadużywanie alkoholu, palenie papierosów, niezdrowa dieta, życie w stresie).

2. Co jest w Twojej mocy?

Potrzebujesz dużo przeciwutleniaczy w swojej diecie i w środkach do pielęgnacji skóry, aby zneutralizować wolne rodniki. Do tej świetnej mieszanki dodaj wzmacniające kwasy tłuszczowe Omega i możesz być pewna, że inwestujesz w swoją skórę zanim sprawy zaczną kierować się w dół... Nigdy nie jest za wcześnie lub zbyt późno, aby wprowadzić zmianę, zatem zacznij zmiany już teraz codzienną dawką BoobTube+®!

3. Pielęgnacja Skóry

Ile maseczek do Twarzy masz w swojej łazience? Następnym razem gdy sięgniesz po nawilżający lub kojący produkt do pielęgnacji twarzy, włącz do tego rytuału również skórę swojego dekoltu i szyi. Skóra szyi i dekoltu jest bardzo podobna do skóry wokół oczu, więc przyda jej się więcej uwagi i miłości! Tak jak w przypadku twarzy, chroń ją przed nadmiernym wpływem promieni słonecznych kiedy nosisz bluzkę z dużym dekoltem.

4. Ćwiczenia fizyczne

Mięśnie piersiowe na baczność! Tuż pod Twoim biustem znajdują się jedne z większych mięśni, wzmocnienie ich może mieć duży wpływ na uzyskanie upragnionego i pewnego siebie biustu. Skupienie się na mięśniach klatki piersiowej pomaga przeciwdziałać tej utracie ’wypełnienia’, którą często widaćw górnej części piersi. Proste ćwiczenie opisane poniżej, wykonywane regularnie kilka razy w tygodniu podniesie Twoje piersi nie tylko na duchu! Możemy się założyć, że już po 2-4 tygodniach Twój biust znów będzie tryskał nową, uskrzydloną energią.

Pompki inaczej: Połóż się płasko na brzuchu z dłońmi rozłożonymi na wysokości pach. Zegnij nogi w kolanach i skrzyżuj na wysokości kostek. Podnieś ciało odpychając się rękami od podłogi, mięśnie brzucha wciągnięte. Utrzymuj szyję i kręgosłup wprostej linii – nie garb się ani nie wypinaj brzucha. Policz do trzech lub czterech i obniż ciało do podłogi. Zrób 3 rundy po 10 powtórzeń, odpoczywając między rundami przez 30-60 sekund.

Z dumą wypnij pierś... To jaką masz postawę ma wielkie znaczenie, bo właściwa postawa czyni cuda! Stój prosto, trzymaj kręgosłup w pozycji neutralnej (nie wyginaj go za bardzo do tyłu, ani za bardzo do przodu), ściągnij ramiona w tył, podnieś lekko brodę i z dumą wypnij pierś. Bardzo ważne jest również upewnić się, że nosisz właściwy rozmiar stanika. Zrób sobie i Twoim piersiom przysługę radząc się raz do roku specjalistki od dopasowywania stanika, tzw. ’bra-fitterki’, aby pomogła Tobie dobrać właściwy rozmiar biustonosza. To czy ma fiszbiny, czy nie, też ma znaczenie - w staniku masz czuć się swobodnie, więc wybierz taki, w którym czujesz się tak wygodnie, że nie musisz go ściągać od razu po powrocie do domu z pracy.

 5. Odżywianie

Jeśli chcesz uniknąć noszenia apaszki, aby zakryć szyję, która straciła swoją młodość i sprężystość, zmiana diety na pewno pomoże.