Najlepsze kosmetyki naturalne dla mam

Historia marki MIO®

Historia marki MIO®

Powstanie marki MIO® datuje się na 2007 rok, kiedy to Siân, Tanya, Jill i Kathy – ekspertki w dziedzinie urody założyły firmę Mio Skincare – oferującą kosmetyki naturalne i zajmującą się ich produkcją. Te cztery kobiety na przykładzie własnych doświadczeń wiedziały, że ciąża to piękny okres, ale bardzo często pozostawiający nieestetyczne pamiątki na ciele. Jak wiadomo, ciąża oznacza dodatkowe kilogramy, co prowadzi do nadmiernego rozciągania skóry i w konsekwencji powstawania rozstępów czy cellulitu. Można im jednak zapobiec i te kobiety wiedziały, jak to zrobić.

Najlepsze kosmetyki dla mam od mam

Siân, Tanya, Jill i Kathy postanowiły opracować receptury kosmetyków, które będą bezpieczne, ale i w pełni skuteczne, pomogą uporać się z problemami sylwetki i skóry. Ich wiedza w dziedzinie pielęgnacji skóry okazała się bardzo pomocna, aby stworzyć kosmetyki naturalne Mio. Do ich produkcji wykorzystano wyłącznie najlepszej jakości składniki o wyjątkowych właściwościach.

Kosmetyki naturalne, które pokochało wiele mam

Kosmetyki Mama Mio są dziś znane w kilkunastu krajach na całym świecie i uwielbiane przez miliony kobiet. Zaufanie, jakim mamy obdarzyły markę Mama Mio oraz wiele pozytywnych opinii na jej temat, zachęciły założycielki firmy do opracowania kolejnej serii produktów.

Najlepsze kosmetyki dla mam i kobiet aktywnych

Tak więc powstała nowa linia kosmetyków – Mio dostosowana do potrzeb i wymagań kobiet aktywnych. Podobnie jak Mama Mio, tak i te kosmetyki powstały na bazie naturalnych składników, które są bezpieczne dla skóry i zdrowia, ale również w pełni skuteczne. W kosmetykach Mio nie ma sztucznych barwników, konserwantów, substancji zapachowych, parabenów, ftalanów, ksenoestrogenów i wielu innych .

„Wierzymy, że niezależnie od tego, w jakiej jesteś formie, wieku czy na jakim etapie życia, jeśli Twoja skóra tryska zdrowiem, jest promienna i sprężysta, będziesz czuła się w niej wspaniale…, a skoro czujesz się wspaniale, tak też będziesz wyglądać! Jakiekolwiek są Twoje potrzeby wierzymy, że mamy dla Ciebie rozwiązanie na zdrową i piękną skórę”.

Jest naszym pragnieniem, aby każda kobieta czuła siębezpiecznie w naszych rękach.

„W samym sercu naszego biznesu mamy jedno wielkie pragnienie: chcemy pomóc kobietom poczuć się bardziej komfortowo i pewnie we własnej skórze. To jest powód, dla którego Mio Skincare® w ogóle istnieje. Taka misja oznacza, że prowadzimy naszą firmę w zupełnie inny sposób - jest to sposób działania unikalny dla Mio Skincare®. Nie jesteśmy skupieni jedynie na efekcie końcowym. Mierzymy sukces i osiągnięcia inną miarą. Wyznacznikiem naszych osiągnięć jest to, jak bardzo pomogliśmy kobietom poczuć się pewniej, a nie to, ile produktów sprzedaliśmy. Wierzymy, że to nowy sposób budowania biznesu, gdzie najpierw myślimy o kobietach, a dopiero potem o zyskach. Takie podejście być może nie zapewni nam super jachtu w San Tropez, ale nic nie równa się z radością i zadowoleniem kobiet, które piszą do nas – jest to warte każdego złota! Cały czas jesteśmy pod wrażeniem jak naturalnie przychodzi kobietom wspieranie się nawzajem, dawanie sobie ciepła, humoru i szczerości. Cieszy nas bardzo fakt, że nasze klientki postrzegają nas w Mio Skincare® jako kobiety, a nie anonimową markę.

To dla nas zaszczyt być w tym biznesie i dziękujemy Wam za wszystko co nam dajecie! ”

Siân, Tanya, Jill i Kathy (założycielki Mio Skincare®)‚

Życie zaczyna się tam, gdzie kończy się Twoja strefa komfortu.’ Neal Donald Walsch

"Wszystko, w co się angażuję, musi mieć wyższy cel. Marka RevitaLash® przełamuje temat tabu jakim jest rak, pokazuje wagę relacji międzyludzkich i dotyka głębokiego sensu naszego życia. Z kolei marka MIO® wydobywa z nas to, co najlepsze: RADOŚĆ z życia, POZYTYWNĄ ENERGIĘ i akceptację siebie i tego co jest TU i TERAZ. Wybrałam MISJĘ czterech kobiet z pasją życia, które stworzyły markę MIO Skincare®, ponieważ pokrywa się ona z moimi wartościami. MIO Skincare® to w pełni bezpieczne i skuteczne produkty stworzone przez ekspertów.”"

 CEO PLAZANET™ Joanna Kostrzewska